LOVE

LOVE
LOVE

Wednesday, October 15, 2014

Cabaran 30 hari Day 1 : Meal shakes Shaklee Merawat Sembelit Kanak-Kanak

Dua bulan berturut - turut promo Shaklee tahun ni. Masih saya ingat lagi, produk Shaklee yang pertama saya ambil adalah Meal Shakes Shaklee?

Tapi kenapa Meal Shakes Shaklee?

Untuk orang yang liat nak telan ubat pada mulanya dulu, Saya diberi dua pilihan oleh SID ketika itu iaitu upline saya sekarang.

"Fizah boleh mula dengan ESP atau Meal Shakes " selepas saya minta pendapat supplement apa yg "cover" semua khasiat tapi tak nak kapsul atau tablet :)



Apa kelebihan Mealshake Shaklee?

  • Mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh badan untuk tumbesaran yang sihat
  • Merupakan sumber terbaik serat dan protein
  • Membekalkan kalsium harian yang diperlukan badan
  • Index glisemik rendah membuatkan glukosa dilepaskan secara perlahan-lahan dan teratur bagi kegunaan sel badan




    Paling laku Meal Shakes di kalangan kawan-kawan saya bila anak mereka mengalami sembelit. Berita gembira untuk ibu-ibu yang susah hati bila anak mereka menangis nak "pupu". 
    Meal Shakes  membantu merawat sembelit kanak-kanak.

    Bagaimana Meal Shakes merawat sembelit kanak-kanak?





    Kandungan SERAT di dalam Meal Shakes Shaklee ini adalah jenis yang larut di dalam air dan akan bertindak sebagai 'pencuci' usus dan perut anak kita.
    SERAT ini akan mengumpul sisa makanan yang tidak diperlukan oleh tubuh dan juga membuang KOLESTROL berlebihan!
    Apabila semua sisa makanan ini telah berkumpul menjadi gumpalan najis,

    SERAT akan membantu najis tersebut menyerap air supaya najis lembut (kira tak SEMBELIT).

    Di sinilah pentingnya anak kita MINUM BANYAK AIR.
    Akhirnya, SERAT di dalam Meal Shakes Shaklee akan mengaktifkan sistem pembuangan najis anak kita dan membantu tubuh mengeluarkan najis dengan MUDAH.

    Boleh lah mencuba pelbagai resepi bancuhan Mealshake untuk menarik minat anak-anak anda. Ada yang buat ice cream dan juga ice blended :)

    Ini kisah kawan saya....













    Kisah anda bagaimana pula?
    Dapatkan Mealshake Shaklee segera untuk merawat sembelit anak anda. Anda ibu yang prihatin bukan?

    IZA HAFIZAH'
    017-7224442
    fb: iza_hafizah@yahoo.com


    No comments: