LOVE

LOVE
LOVE

Thursday, February 17, 2011

Syurga Neraka

Sejak akhir ni time lunch tengahari tu panas dia lain macam sikit...

Tak tahan...

Kadang-kadang termengeluh....

Su: Ala fiza..., kat neraka tu lagi panas... ni kira persediaan je
Aku: Eh... i buat persediaan ke syurga je, ...:P

Heheheh... gelak2 jugak... tapi terdetik juga dalam hati. Kalau ajal sampai hari ni... Telah bersedia ke kita ke syurga atau ke nerakan Nya... Ya Allah, ampunila dosa kami.

Monday, February 14, 2011

Suami Tua

Cuti hari tu...
Main masak-masak kat dapur sambil nyanyi nyanyi kecil (kecik je... jiran sebelah xdengar pun)

Tetiba :

Adik: Kak... mana leh nyanyi kat dapur, nanti dapat suami tua
Aku: Xpela suami tua...akak pun dah tua...huhu.... (xkan nak dapat anak ikan kot...) hehehhe...


Note: betul x... kalau bakal pasangan korang lg tua dr korang.... walaupun sebulan dua...kira suami tua la jugak kan?? kan??? kan????

Wednesday, February 9, 2011

Bersawang

Blog dah bersawang...

Idea banyak...

Tapi.... xterluah....