LOVE

LOVE
LOVE

Tuesday, October 28, 2014

Cabaran 30 Hari Day 14 : Vivix Shaklee : Testimoni

Hasil pencarian google mendapati keyword : Vivix Shaklee testimoni berada dalam pencarian paling popular.

Hari ni dapat tau salah seorang kawan nak beli vivix Shaklee untuk orang tuanya. Apa yang best sangat tentang vivix Shaklee ni sampai ramai yang mencari 'testimoni vivix shaklee' atau 'vivix Shaklee testimoni'

Tentu ada sesuatu yang hebat menyebabkan orang- orang di luar sana nak tau sangat pasal Vivix Shaklee ni kan?

Saya sendiri pengguna Vivix Shaklee.

Mahal? sudah tentu la kan. Boleh dikatakan Vivix Shaklee antara product yang termahal yang dikeluarkan oleh Shaklee Malaysia. Tapi hairan kan... mahal pun masih orang mencari testimoni Vivix Shaklee.

Kalau dilihat memang banyak testimoni positif mengenai Vivix Shaklee.  Antara mereka yang menggunakan vivix adalah di kalangan:

Siapa yang perlukan Vivix Shaklee?

1. Pesakit SLE

2. Mereka yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan / sudah pun menghidap kanser
3. Diabetes
4. Strok
5. Darah Tinggi
6. Cyst
7. Bantu baikpulih ketagihan rokok
8. Mempunyai masalah mata
9. Pesakit jantung
10. Bantu kurangakn insiden nyanyuk
11. Anti Penuaan
12. Mereka yang ingin kurangkan apa jenis penyakit


Atas sebab sebab di atas lah pertama kali saya tekad mengumpul duit untuk membeli sebotol vivix. Percaya atau tak sesudu je saya minum vivix.... hasilnya sepanjang hari. Ini terjadi start dari hari pertama saya ambil vivix, terus badan saya yang lemau tak bertenaga terasa macam baru dicharge bateri. rasa segar, bertenaga.... balik rumah lepas time keja dah hilang sengal-sengal badan.... lincah je sambung kerja-kerja rumah pulak. Bila saya lemau... saya tau saya perlukan Vivix.... cepat cepat telan sesudu...fuh energy datang memang best. Orang kata... orang yang biasa amalkan vivix saja yang tahu kesan bestnya vivix.

Itu cerita saya.....

Bagaimana pula vivix membantu pesakit kencing manis kritikal. Kesian kan kalau kita tengok mereka yang dah berusia nak menelan pelbagai jenis pil.... kenapa tak kita sebagai anak mudahkan mereka. Kalau tak mampu seorang, apa kata kita pakay adik beradik... tak gitu?


No comments: