LOVE

LOVE
LOVE

Tuesday, October 2, 2012

100 things i like about u ( Part 2)

okey-okey... seperti yg telah diwar2kan kini tibalah part 2, .... ada tak yang tertunggu? (perasan :P)

22. Bila awk nak tinggalkan sy lama sikit... atau sy yg nak tinggalkan awk...awk mesti akan bekalkan sy dgn beberapa bekalan pengubat rindu... yg blh sy tengok hari2 atau baca hari2. apa tu? tanya sendiri dgn dia :P

23. Bila sy bgtau saya sakit kepala... awk dh sediakan panadol utk saya... owh tp sbb sy tak suka ubat, panadol tu akan bertukar menjadi famos amos. heheh...

24.Saya tau awk tak pernah ataupun memang jarang dgr radio 'melayu' tapi dgn saya awk kadang2 kena jugak beralah especially time naik keta sy walaupun slalunya saya kalah :p

25. Sy suka sangat bila sy  dah set kat mind kita tak berjumpa utk haritu ... dan dgn tiba2 awk ada kat depan pintu bilik opis saya... heheh. I love surprise!!

26. Saya suka bila awk ajak sy g pasar malam....ronda2... makan2.... (sy mmg kuat makan)...ronda lagi.

27. Awak cakap hati awk tak serasi di KL... bila sy tanya mana yg serasi dgn awk... n ur answer is Taiping.... okey blh beli rumah kat taypeng!!

28. Setiap aktiviti luar sy...tak kira la dgn kawan2 opis ke... geng2 KTS ke... panjat broga, tgk teater, makan2, awk sentiasa excited utk join. tp sebenarnya sy pun suka join geng awk :)

29. Owh skg awk dah pandai edit2 pic kita guna hp canggih awk tu dan awk akan whats app kat saya :)

30. Bila kita dah takde idea apa nak buat.... awk slalu kua kan idea spontan which is buat sy teruja... cthnya teman saya buat assignment sambil bekelah di tepi tasik.... cool!!

31.  Saya suka bila awk bawa saya berjalan2 di luar Kuala Lumpur walaupun tujuan asalnya kadang2 sbb nak ke kenduri je... tapi sy tetap suka!!

32. Bila time nak tgk movie.... sy hanya perlu ckp yes sahaja dan awk yg akan uruskan booking tiket atau beli tiket. Best part..., kalau sy nak tgk cite melayu, awak layankan aje.

33. When talk about preparation... we do it together walapun org slalu ckp laki slalu malas nak pikir benda2 mcm ni... n as i alwaz said itu lelaki lain...bukan awak :)

34. Awak sgt suka window shopping.... saya pulak tak berapa suka especially time tak banyak duit tp bila sy ckp sy nak shopping awk akan teman sy sampai sy beli n at the same time blh jd image consultant utk sy.

35.Bersama awk... it was 'give n take' relationship... which mean bukan saya saja memberi dan awk menerima but most of the time sy menerima dan slalu awk yg memberi :)

36. awak slalu ckp saya come.... hahhahaa.... (sape lg nak puji sy kalau bukan awk kan?) 

37. Last but not least, sy teruja bila tau hari2 awk akan buka blog saya setiap pagi kat salah satu tab kat monitor awk...kan? so.... teruskan membuka sampai episod ni habis ye.


Alamak.... sy kena setlekan assignment.... nanti saya sambung ye.....owh sebelum tu no 38

38. Awak selalu tolong setlekan assignment sy......hehehhee thank u sayang!!!


Errr...tlg saya buat assignment lagi blh? errrrrrrrrrrrrrrr..............

NOTE: post ini sambungan dari -love is everwhere-

No comments: