LOVE

LOVE
LOVE

Friday, May 18, 2012

Benda kecik tapi besar maknanya

Assalamualaikum.
Mak Long taip semula apa yang diluahkan oleh Marwan petang semalam kepada kita.

Askm.  Mak long n ajk psas 2011-2012.  Sy ucapkn byk2 trima kasih n hargai sgt tenaga
semua ajk utk kelab.  Sy sedih sket kwn2 kita tadi xhargai ajk kelab.  Ajk kelab penat wat keje.
Sampaikan timakasih sy ps ajk kelab ye.


________________________________________________________________________________



Assalamualikum dan salam sejahtera.....

Disini saya nak mengucapkan syabas dan tahniah pada mantan2 ajk kelab PSAS 2010/2012 atas sumbangan dan komitmen sepanjang menerajui kelab PSAS ini walaupun berdepan dengan pelbagai cabaran dan dugaan yang datang dari pelbagai sudut. Segala kelemahan dan kekurangan kita sm2 menerima dan insyallah akan cuba memperbaiki setiap yang tak baik dan tak elok itu dengan cara yang berhemah dan bijak....ape2 pun baju koprat kelab cantik sngt..merah hitam ..hehehe..mmg warna favourite saya...terima kasih daun keladi,akan datang bagi la lagi



Sekian,terima kasih
MY TEAM MY LIBRARY



Dalam ramai2 yg mengomen...dalam ramai2 yg mengkritik... bila tetiba dpt email mcm ni rasa sejuk juga hati. Biarla kecik... tapi besar maknanya utk saya dan kawan-kawan.Terima kasih kerana mengundi. Walaupun secara jujur, saya tidak mengharapkan untuk dipilih kali ini, tapi atas rasa tanggungjawab saya terima dgn hati terbuka. dan saya sesungguhnya amat memahami hati kawan2 saya yang terluka dgn kritikan dan cemuhan org2 tertentu kerana saya paham mereka merasa begitu 'frust' dgn respon dan sindiran yg diberi oleh 'org2 tertentu' tersebut sedangkan mereka2 ini bukannye men'volunteer' kan diri tapi dipilih untuk bertugas tanpa dibayar walaupun se sen.

Kepada kawan2 saya... bertabah la ye. Nikmatnya akan datang bila anda melihat org tersenyum dgn apa yg kita buat utk mereka (sanggup xmakan KFC sbb dahulukan org lain). Inilah spirit yg kita cari!!

Kepada segelintir 'org tertentu' tersebut, jgn risau dgn mereka...anggaplah mereka dilahirkan sebagai individu yg unik. Sekurang2nya dgn ada org-rg unik begini kita tahu masih ada org yg sayangkan kita dgn menegur kesalahan kita. cuma mungkin pendekatannya agak kasar.

Takpe, kita bila sentiasa belajar memaafkan... semuanya akan jadi mudah dan tenang. Percayalah :)


Love,
Iza_Hafizah

No comments: