LOVE

LOVE
LOVE

Wednesday, July 6, 2011

Mount Kinabalu Heritage Resort and Spa

Bagi kawan2 yg berhajat dan melangkah lebih jauh ke Gunung Kinabalu, aku memang xsuggest langsung hotel ni? Kenapa ek?

Aku pun tak pasti... mungkin mood aku yg xberapa baik time ni atau keadaan hotel tu sendiri.

Yang pastinya.... aku memang amat kecewa dengan hotel ni... pasalnye org kata "Indah Khabar dari Rupa". Maybe salah aku gak kot sebabnya meletakkan high expectation kat hotel ni.

Maunye tak.... korang google sendiri la website hotel ni... Tengok pic bilik dia sikitnye meletooops... siap ada spa lagi.




Tapi, sesampainya kami ke hotel berkenaan.... segala angan2 hancoor... biliknye berkonsepkan hotel lama... lain sungguh seperti yg dibayangkan.

Walaubagaimanapun, keadaan persekitaran hotel tetap bersih dan selesa cumanya utk aku yg xsuka hotel2 lama, maka amat mengecewakan.

Pilihan di tangan korang.... :)

1 comment:

umi said...

naper x lepak di kinabalau pines saja... tantekkk :-)