LOVE

LOVE
LOVE

Thursday, July 28, 2011

Kisah Bandar Sri Permaisuri

Sekarang ni...

aku boleh kluar masuk pagar umah aku tu tanpa guna access kad.... dah tu xyah susah susah nak tulis nama pun pasainya aku senyum je, gate tu pak guard dah tlg buka... Dan yg terbaru pagi smlm Pak Guard kat pintu masuk pagar umah aku tu dah pandai wish "Good Morning" kat aku. Nampaknya usaha aku semenjak dua tiga menjak ni dah berhasil....


Semalam aku tapau nasi bersup ayam kat kedai sup terkemuka area umah aku ni... aku minta bungkuskan skali dengan sambal kicap. barula kick sikit time nk makan.... skali adik kat dapor tu bawa kuar satu balang sambal kicap suh aku bawa balik...., mak oii kalau dah tahap leh gurau-gurau cmni, kira dah mcm sedara la gamaknye kan?


Makcik nasi lemak depan pagar umah aku pun dah pandai tanya.... "xkeja ke harini..." bila aku turun beli nasi lemak pakai tracksuit je.... confirm makcik ni dah blh ingat hari2 aku keja pakai baju apa.


Kakak dobi indonesia kat ground floor pun dah rajin tego aku bila aku nak kuar ujung minggu.... dengan ucapan "keja jauh ke dik harini?"


Yang belum bejaya aku ramahkan tinggal abang yg jual kedai runcit kat bwh umah aku je.... :)


Nampaknya usaha utk dapat title "Mayor of bandar sri permaisuri" akan terlaksana.... wakakakkaka

No comments: