LOVE

LOVE
LOVE

Wednesday, July 6, 2011

Hotel Kota Kinabalu lagi

Setelah berminggu minggu pulang dari Kota Kinabalu masih belum update mengenai penginapan kami di sana.

Sorry..saya bercuti panjang, sekembalinya dari Sabah, bersambung pula ke Melaka krn Pak Long saya meninggal dunia.

Jadi, seperti yang aku janjikan di entri sebelum ini....tentang Imperial Boutec Hotel
ianya memang tidak mengecewakan. Kedudakan nye yg memang strategik betul2 turun je terus boleh lintas Pasar Filipina apatah lagi Pasar Malam yang penuh dengan mutiara bling bling tu... Kalau korang tengok entry yg aku post sebelum ni kan ada gambar2 dr website lebih kurang gitu la keadaan biliknya. Masih lagi baru... cuma agak sempit. Tapi cukup utk kami tido bertiga :)

Part yg paling best...canggih tu toilet dia... korang blh pilih nak sembur air kat bahagian mana badan korang... bhg muka, badan atau bawah...hahahha (jenuh jugak aku pikir cmna nk guna shower tu ).

Yang pastinya Imperial Boutec ni xde masalah utk kita check in awal (kul 9 pagi camtu..tertakluk pada kekosongan).

Nanti ada masa aku upload pic hotel ye....

Pada yg nak bercuti.... selamat bercuti :)

No comments: