LOVE

LOVE
LOVE

Monday, July 22, 2013

Promosi Tune Hotel Julai 2013

Godek godek website Tune Hotel skali tengok harga bilik utk Ogos ni hanya RM 38 semalam... kebetulan kami suami isteri nak ke Terengganu melalu Kota Bharu so ingat nak stay la 1 malam kat Kb...

Kalau g Kb aku memang suka betul stay kat Tune Hotel Kota Bharu. Lokasinye strategik bagi aku yang jarang sewa kereta...slalunya fly je g sana, lebih jimat. Terletak di belakang KB Mall memang amat mudah untuk jenjalan kalau dah tahap abis pusing tempat2 shoping di KB.... Ada famous amos, secret receipe...hihi.

Yang paling buat aku suka stay kat Tune Hotel Kota Bharu ni adalah kerana menyediakan kafe yang bagi aku menunya agak menarik dengan harga yang bukan taraf hotel. so blh lepak2 kt balkoni kafe sambil menikmati nasi kerabu  dan french toast yang kena dgn tekak aku...

Orang kata tune hotel ni harga je murah... tapi kena tambah semua bagai tup tup jadi mahal jugak... tapi bagi aku, lepas tambah aircond + toiletries + towel, harga nye tetap relevan. ye la sbb dia ada pakej utk semua ni. tambah kira2 10-20 ringgit je... so total dlm 50 ringgit... hotel yg selesa dgn harga lebih kurang 50 ringgit, lagi mau demand.

Tahap kebersihan setakat ni aku dh try Kota Bharu n Johor Bharu....bersih n selesa. toilet berkilat. cuma biliknye kecil...jgn la imagine tahap2 marriot gitew... tapi kebersihan level nye sama je...malah lebih bersih dr Grand Continental Langkawi. next aku cite pasal hotel kat Langkawi.... Tune Hotel aku rekemen, tapi Grand Continental...mmm.... buruk sikitla.

Baik stay Tune Hotel baru lagi.... kan?

Lebih kurang ginila... ok la kan?

Muat2 je utk solat belah tingkap tu


No comments: