LOVE

LOVE
LOVE

Tuesday, September 25, 2012

im back...

Im back....

ada yg menunggu tak.... mood mencoret masih tak muncul2.... bukan xde cite terkini tapi banyak sgt aktiviti smp overload so tak tau nak kluar yg mana satu dulu... at last jam... hahahhaa.

dari minggu lepas belum bekesempatan lagi guling2 kat rumah di hujung minggu... sungguh rindu saat2 lepak2 di rumah sambil menonton melodi.... sesi memanjakan badan...makan depan tv... tapi blum jumpa masa yang sesuwai... mungkin wekend ni boleh kot.... tapi tetiba teringat kereta yg masih belum berservis lagi. oh no.... tergugat lagi tidur pagi ku.

Minggu lepas ke Segamat.... singgah di Muar, Pagoh, dan kemudiannya ke Jonker Street, Melaka dan akhirnya destinasi persinggahan terakhir di Port Dickson.... sebelum sampai ke rumah ketika jam hampir ke 5 pagi.

Minggu ini ke Penang...menghantar Mak Long dan Pak Long ke Tanah Suci Mekah dan kemudiannya singgah beberapa jam di Taiping dan kemudiannya bersama mak dan adik adik meneruskan perjalanan ke Kuala Lumpur juga utk mengiringi keberangkatan anak saudaraku ke Monshura, Mesir. Pulang jadi doktor ye :). dan kemudiannya idea spontan membawa mak menziarahi abangnya ... Pak Ngah aku di Melaka. penuh kegembiraan Pak Ngah sambut kedatangan kami. habis 1 bandar Melaka dibawanya ronda. Mujur tak jem macam minggu lepas.... fuh.

Minggu ni aktiviti agak ringan namun masih ada misi yg perlu 'kami' laksanakan'.... dengar crite mama akan sampai ke sini.... mungkin ke sana hujung minggu ini .... InsyaAllah.

Minggu depan juga ada 'misi' penting yg sangat2 penting yg perlu diselesaikan. semoga dipermudahkan!

2 comments:

maeery jacguire said...

hectic betul schedule kite...one after another activity kite....we date as we complete our task..

Erni Aziz said...

sementara belum berkawin ni la nak busy bawak ibu bapa ke mana dorg nak gi..dah kawin nanti sibuk dgn famili sendiri pulak..dah ada anak..masa utk diri sendiri pun x der..apatah lagi masa utk berdating dgn suami..hahaha