LOVE

LOVE
LOVE

Monday, September 10, 2012

Happy 6 MONTHIVERSARY@HALFAYEARSARY

09092012

Genap 6 bulan bertemu buah hati.... hahha... cinta pandang pertama??? bukanla...cinta pandang banyak kali..... wakkakakka....

Buah hati...
It was clear right from the start that you and me would never part. kan?
Terima kasih.....

Thanks for you care...
Thanks for your love...
Thanks for you attention...
thanks for being honest...
thanks for complete me...
thanks slalu memenuhi impian saya...
thanks sbb selalu bawa saya ke mana2 saja awk pergi...
thanks sbb ada dengan saya kala susah dan senang...
thanks menerima saya seadanya.... kekurangan dan kelebihan saya.

banyak benda2 yg indah-indah terjadi dalam 6 bulan ini....dan sejak 6 bulan yg lalu... i never fell lonely.
I love you, and as long as we are together, I have everything I need...

 

Happy 6 MONTHIVERSARY@HALFAYEARSARY 



No comments: