LOVE

LOVE
LOVE

Monday, April 18, 2011

Semalam Yang Hangit

Malam tadi....

Dengan bangganya konon2 nak jadi org pertama yang menjejakkan kaki ke Pudu Raya yang telah dihias canteek... dari jauh dah nampak esclator untuk terbang ke atas... Tak payah mengah2 naik tangga usung beg kiri kanan lagi...

Tapi hajat tak kesampaian...

Turun je dari bas, ntah pakcik manala yang dok memanggil aku "Adik... adik". Automatik meremang bulu roma... apa motifnya tak plak diketahui...

Tapi part paling tragis skali, dah ala2 mcm cite Melayu Gerak Khas time org jahat kena kejar ngan polis... aku pun memecut la melarikan diri dari pakcik tadi. Malangnya, pakcik tadi xstop jugak kejar aku.

So apa lagi, dengan kuasa kuda yg aku ada, aku telah menahan semua kereta yang sedang bersesak membelah trafic lite untuk memberi laluan pada aku... Dan semua break mengejut... Maka berlarilah aku dgn laju merentasi jalan2 kotaraya itu sehingga ke lorong LRT yang ada orang.

Serius, cuak.

2 comments:

cikcida said...

sape kejar k.fiza? oh takotnyee

iza_hafizah said...

shida: ntahla...mayb nak pau duit rasanye... serius takot...