LOVE

LOVE
LOVE

Friday, April 15, 2011

Emosi Tak Stabil

Minggu ni saya terperasan, berlaku sesuatu pd emosi saya which is memang saya xsuka. Banyak pulak benda yang cepat saja menimbulkan kemarahan saya sehingga begitu payah saya menahan rasa marah itu.

Saya juga begitu sensitif dengan isu2 kecil yang saya rasa saya boleh kawal dgn mudahnya jika saya berada di luar dari emosi ini.

Serius. saya benci rasa ini. Rasa yang boleh menyebabkan saya hilang kawalan dan menyakitkan hati banyak pihak.

Mereka-mereka di luar itu akan bereaksi seolah-olah mereka paham tapi pada hakikatnya mereka langsung tak cuba menyelami apa yang saya rasa.

Sympathy and empathy is two different words... wif different meaning and different feel.

Jadi, saya rasa lebih baik saya berdiam diri kerana itu saja jalan yang selamat.




Emosi jahat..,
I will move on with my life,
no longer letting you be a part of me.






1 comment:

Anonymous said...

nape emosi cik pijah ni?.. byk2kan istigfar n bersabar ye?.. takpe manusia tak paham janji Allah paham.. senyum selalu ya :)