LOVE

LOVE
LOVE

Monday, January 30, 2012

Saya Nak Kawin - Part II

OK... ok kita sambung balik entri yg tertunggak last week.... relaks kawan2 jangan panik... mak pun jangan panik.... anak mak ni bukan nak kawin esok atau bulan depan hehehehe....

Sebenarnya... entri sebelum ni dipublish untuk memberi jawapan pada isu dalam Semanis Kurma Khamis lalu, Oya Sayang siap sms suh tonton episod tu... tajuknye " Bermadu atau Andartu"

Of cos la dua dua pun saya tak nak.... saya nak kawin tapi kalau boleh dielakkan untuk bermadu dan kalau boleh juga saya tak nak terus membujang. Cuma masa dan dengan siapa.... nanti saya bagitau...hehehe.

Entri last week ditulis juga sempena blog Cik As yang membicarakan mengenai 'law of attraction'. Dalam teori law of attraction... ada kata bila kita nak sesuatu kita kena membayangkan perkara tersebut. Lecturer saya Pak Ngah pun dah cuba membuktikan teori ini dengan mengaplikasikan pada pelajar-pelajar sekolahnya dulu. Setiap hari...student2 ni perlu pejam mata dan membayangkan diorg dapat result terbaik utk subjek tersebut setiap pagi... setiap pagi okey... dan hasilnya memang seperti yang diberangankan sebelum ini.

So, memandangkan saya juga nak kawin satu hari nanti... so tak salahkan saya start berangan dari skrg... warna tema, door gift, baju...hehehhehe... jom ikut berangan nak.







1 comment:

Ninie said...

oke saye praktik kan start ari ni... hahaaa :p