LOVE

LOVE
LOVE

Wednesday, November 30, 2011

Jawapan hati?

Dalam saya mencari-cari jawapan pasti...

Saya terjumpa blog ini...
http://najatikah-meandmyself.blogspot.com

Di dalamnya ada lakaran kartun yg saya kira cukup manis utk saya baca satu persatu....
Ada juga yg terkesan di hati saya...mungkin juga sebagai jawapan.

saya kongsikan sedikit sebagai renungan saya di masa akan datang... tidak semua helaian kartun ini saya paparkan di sini, ada beberapa helaian sahaja yg mengusik hati kecil ini yg saya kongsikan sbg renungan kita bersama.

Situasi berlaku apabila 2 hati mengikat janji bercinta...tapi masih berpegang kepada syariat Allah.



Mungkin ini bagi anda ini sebuah kisah budak sekolah... tapi ntah mengapa ia terkesan di hati saya. Sesuatu yg kadang2 sy lakukan di luar sedar saya... zina hati?




Ya Allah,
Ampunilah dosa- dosaku ya Allah.
Hanya pada-Mu tempat aku mengadu.
Amin

No comments: