LOVE

LOVE
LOVE

Tuesday, May 31, 2011

Percutian bajet - Tune hotel

Baru pulang dari Kota Bharu, Kelantan. Kali ini kami memilih tune-hotel sebagai destinasi bajet kami. Walaupun banyak komen-komen yg kita dgr mengenai tune hotel yg slalu nye menawarkan perkhidmatan bilik semata-mata tanpa meninclude kan skali harga aircond, tv, toletries.... namun hakikatnya Tune Hotel give us more than that...

Amboi dah mcm duta tunehotel...hahaha

Bilik aku tido tu sebijik camni, sikit pun xtipu...:P

Sebenarnya harga tune hotel tu bg sesetengah tempat mmg dah cukup relevan utk harga bilik saja... contohnya mcm aku g trip kota bharu baru2 ni.... dengan RM45 dapat bilik kosong sahaja. tapi walaupun kosong.... tune hotel memenuhi ciri2 hotel yg memenuhi keselesaan aku. so bg korg yg ada duit lebih bolehla topup aircond(12 jam pun cukup), kalau xnak kipas memang disediakan percuma, tv + wifi ataupun towel+toiletries . bilik tune hotel agak kecil jugak la...tp selesa utk 2 org. tp bg yg suka conquer space besar2 tu.... xdpt la makcik nk tolong.

Toilet dia pun sebijik bersih camni...

Dari segi kebersihan memang tip top... sebenarnya ini je yg penting bg aku... lain2 aku xkisah sgt. so kalau korg google pic2 tune hotel.... so mcm tu la reality rupa bilik dia. kecil tp bersih :)
Setakat ni aku dh try kat danga bay n kota bharu dan tidakla mengecewakan sangat....so bg anda yg memerlukan destinasi bajet.... terusla ke tune hotel :)

Apa yg xbest tentang Tune Hotel?
Bagi saya, time untuk check out nya adalah langsung tidak rasional... pukul 10 am... mak oii awalnya kedai pun xbuka lagi nak shopping.... kalau x anda mungkin di caj....
Dicadangkan tune hotel buat sesuatu mengenai ini !!

1 comment:

Unknown said...

Saya ingin menanyakan jawatan kosong di tune hotel msih ada lgi x???kota bharu lah klu bleh...