LOVE

LOVE
LOVE

Monday, March 14, 2011

Berangan

Bila kehidupan di KL ni dah xmenjanjikan keseronokan apatah lg kekayaan... mula la otak aku berangan2 nk benti kejaq n nak mencari keja yg rilek2 je kepala otak...

Maksud rilek2 bg aku iaiah aku tak terikat Isnin Jumaat pukul 8 smp kul 5.... sambung plak kelas sampai kul 9. masa kualiti dgn famili dah kurang, jasad je kat KL... Jiwa aku kadang2 kat depan umah mak, kadang2 kat Tesco Taypeng... kadang2 terlepas ke gerai jual laksa area Lake Garden Taypeng..(tapi aklau takat jiwa aku je smp kat sana sedangkan jasad aku kat sini apalah maknanya)

So, mulalah terbit di pemikiran aku yg xwaras ni untuk bertukar angin... tapi apa aku nak buat... keja apala yg menjanjikan kepuasan bg aku kat Taypeng tu....

Korang kalau ada keja 2-3 jam yg menjanjikan ganjaran lumayan blh share ngan aku... tp yg halal la ek

Ish....

2 comments:

Asliza Abidin said...

Kalu la ader keje mcm tu..nak la jgk tggl tepeng he he

iza_hafizah said...

cepatla jd business partner mr buragass