LOVE

LOVE
LOVE

Monday, May 17, 2010

Demam Piala Thomas

Piala Thomas sudah pun berakhir... tapi aku bukan nak ulas tentang kekalahan Malaysia tapi kekalahan aku kerana agak sukar menambah minat dalam bab sukan...

Situasi : Dalam kereta

Berungguh benar Oya Sayang, Nur Kasih dan Tomato Oren mengulas mengenai prestasi Hafiz Hashim masa lawan dengan Jepun... katanya tak bersemangat langsung... Kalau korang dengar betul2...kira macam samala macam yg korang tgk lam tv tu...

Servis pun berbalas balas tembakan... selesai Oya, disambut tomato... tak kurang juga Nur Kasih... wah masing2 ada luahan rasa masing2 sepanjang game berjalan... crite bermula dari Set pertama sehingga la akhir...

Hanya aku dan Kak Azni yg belum bersuara... tapi slalunya aku jarang ketinggalan keretapi macamni... Mana boleh jadi ni... nampak sangat tak alert dengan isu semasa... Tak librarian la macamni....

So... aku pun menoleh ke Kak Azni...

"Err... Kak Azni.. diorang tu semua main pakai raket kan?"
Kak Azni menjawab " I penah jumpa Hafiz Hashim life... memang hensem"

Yer...tiba2 je ada pekikan dari dalam kereta tersebut yang mampu menyebabkan tapir2..biawak2...dan burung bertebangan dengan lajunya...

"Hensem ke apa ke... tu semua dah xpenting....arghhhh "

wah...lari Kak Azni....lari... oya naik angin dah....




p/s: Betulkan diaorang main guna raket kan??? eleh...ingat aku tak terror ke pasal badminton ni...

No comments: