LOVE

LOVE
LOVE

Wednesday, April 28, 2010

GerMaN vs GuA MusanG

Korang penah terpikir tak nak bercuti kat kawasan2 yg xberapa nak bandar... contoh? emmmm... macam Gua Musang ke? So kat sini aku share ngan korang trip aku ke GM bersama my bff...(mana la tau kot2 ada yg kena berkursus ke tgk site ke...kan?

Benda terawal yg kita akan pikir bila nak arrange vacation mestilah pengangkutan... aku ngan abs naik bas Trannasional je... jam 11.00 pm dari Stesen Putra...
Kalau tak silap pukul 4 am dah sampai ke destinasi... memang percutian bajet... So, kalau korang dah sampai sana... aku sugest korang bermalam kat Goa Inn Hotel...di Bandar Baru Gua Musang... memang sngat selesa bagi korang yg mengimpikan percutian bajet cam kitaorg... RM80 semalam... bersih dan tenteram... kat sini aku share beberapa pic k?













No comments: