LOVE

LOVE
LOVE

Friday, August 23, 2013

The Proposal

Kecoh kat fb video mamat yg proposed awek dia sekali kena lempang....
 Aduh...sian betul.
Niat hati nak romantik-romantik bagai...skali dush....  huhu
Paling lawak ada plak yang komen "kalau aku kena kat mersing ni....mau tak balik johor 7 keturunan.

Hahhaha....

 Apa?
Tak tengok lagi?

Cuba la korg klik link tu kot2 boleh layan....

*******************************





Alang-alang dah crite pasal lamaran ni.... mai nak share sikit macamana aku dilamar.... ceh ayat bahasa melayu skema betul..... hahhaha.. tempek kat blog kasi anak2 baca. kot dapat anak pompuan nanti nak pilih calon suami, pilih lebih ckit dari abah korang buat kat mama ye.... ahaks~~

Kisahnye bermula begini....

satu hari tu....aku cuti. nama pun di alam cinta so gunakan la kesempatan yg ada utk lunch sma2 si buah hati. buah hati kluar office bawa ke Cinneleisure.... masuk plak Tony Romas... (orang kampung mcm akak ni.... nak order pun tak gheti time tu)
Tony Romas tu kira dah spesel sangatla utk lunch... time tu la.... time skg pun spesel jugak!!

Order pun sepinggan.... romantik la katakan.... hahahha romantik la sangat kan, padahal sepinggan menu besar gedabak, share pun semput nak abis.... kesannya sampai skg makan asyik nak share aje :P tu yg jadi bahan kakak kakak ipar ku tu... hehehe.

ok habis je makan.... maka bergerakla sepasang merpati (merpati? dua dua hitam  tak sesuwai betul panggil merpati). dalam perjalanan turun esclator tu...maka bermulalah drama swasta kami berdua. tetiba buah hati kluarkan cincin, yg si gadis ni masih tak sedar duk pung pang pung pang bercerita sampaila time si dia melutut kat esclator tu...

Alahai...tolongla sayang..... saya dah malu ni.... kita kat Malaysia ni....

ayat dia apa ek? alamak lupa tak ingat sudah.... sayang tlg bantu refresh balik....

Dengan malu2 kucing.... saya pun mengangguk tanda setuju...

Yes, I will.....!

Tarikhnya?????

Monday, 26 November 2012. <------- :="" buah="" hati="" inilah="" melamar="" p="" saya="" tarikh="">


 



Maka.... bulan depannye.... jadilah saya tunangan kepada 
Mohd Hezreey Onn :)








 

Walaupun dah lama... tempek jugak beberapa keping gamba... buat kenangan anak cucu.... :)

No comments: