LOVE

LOVE
LOVE

Monday, September 10, 2012

100 things i like about u (Part 1)

As requested....

1. Bangun pagi2...saya ingat awk. saya tgk msg ada msg awak. kadang2 msg good nite malam td yg sy xsempat nak baca dan terlena

2. Sebelum awk pegi keja... awak call sy... paling kurang pun awk akan call/msg sy bgtau awk xsempat nak call sy dan akan call sy bila smp opis nanti

3. Bila awk dh smp opis, awk akan masuk briefing pagi... dan masa tu kalau awk ada keja urgent awk akan msg sy lagi dan ckp "sorry syg, sy ade keja urgent yg sy kena setle. sy setle sy call awk ok?"

4. Bila awk kata awk akan call... awk mesti akan call sy walaupun xlama (cuma sebatang rokok je)

5. Time lunch... time ni awk free, patutnya time ni awk akan pegi makan atau restkan diri awk... tp awk mesti kol sy lagi dan tanya "sayang makan apa tu?" ahaks

6. Selalunya time sy lunch.... sy akan kuar dgn kengkawan saya yg sungguh havoc... n time tu juga awk akan call dan dengar kekecohan kami... pastu awk akan ckp xpe nanti dh abis makan awk kol sy k... xpun msg la" sorry sayang

7. Pukul 3 ptg.... awk akan kol sy lagi. time ni sy sgt suka sbb sy slalunya dh lemau saat begini.

______________________________________________________________________________

* Setakat no 7... saya tulis beberapa bulan yg lalu.... so harini genap 6 bulan.... tak banyak yg berubah tapi banyak yg bertambah.... saya sambung ye...

8. 5.30 time balik bekerja.... slalunya org punch card time masuk je... tp awak time kluar pun punch card takut lambat.... kalau sempat awk akan call sy lagi, tapi kalau tak sempat awk akan kol sy bila smp umah.

9. kalau sy ajak awk makan, kluar, atau pergi mana2.... awk takkan ckp no.

10.kalau awk bersama kawan2 awk... awk tak pernah lupakan sy.... most of the time awk akan ajak saya jumpa skali kawan2 awk..

11. bila sy balik taypeng atau berada di luar kawasan... sy tak perlu risau lagi sbb sy tau sebaik saja sy jejakkan kaki ke kl... ada seseorang yg akan setia menunggu sy....

12. awak slalu muncul bila masa sy perlukan awk.... awk slalu ckp kita skg dah jadi satu entiti... so semua benda kita buat bersama

13. saya tak perlu risau pasal servis kereta, pam taya kereta, isi minyak kereta dan jugak cuci kereta... sbb semuanya awk akan setlekan utk saya.

14. kalau sy teringin nak makan apa2... yg saya tak pernah makan.... sy hanya perlu order je sbb kalau tak habis, awk akan tlg habiskan. jadi sy blh try banyak jenis makanan tanpa rasa bersalah :)

15. sejak saya dengan awk... sy ada family yg besar. daripada takde kakak...sy dh ada 3 org kakak.... dari sy dah kehilangan abah,,,, sy dapat sorg papa yg sgt best dan sy juga dpt seorg mama yg cool.

16. pantang ada masa yg free... awk akan bersedia spent time dgn saya tanpa rungutan.

17. awk slalu pinjamkan gajet2 awk pada saya... and the best part sy boleh belek semua msg2 dan fb awk setiap masa tanpa halangan.

18. time sy demam... awk blh kluar dr opis dan hanta sy ke klinik.... and the best part terus hantar sy balik kpg dan balik ke kl semua pada hari yg sama.

19. awk sentiasa plan utk masa depan kita termasuk dgn plan cuti raya dan hantar sy balik raya.

20. kehidupan sy semakin mudah.... bab tukar duit raya pun sy serahkan kat awk. senang kan?

21. the best part... sy sentiasa rasa kasih sayang awk setiap hari dari 6 bulan yg lalu smp ke hari ini :)


cukupla ye... lagi 79 sy sambung di keluaran akan dtg :)
 

3 comments:

Erni Aziz said...

bila sudah kawin sedikit demi sedikit semua benda yg awak buat skrg ni awak dah mula tak buat...miahahahaha...jgn marah ye fizah..kak erni gurau jer..

iza_hafizah said...

hahahha.. tak marah kak erni... ni angan2 dan harapan je... so bila jodoh sy baca dia tau la sy nak semua ni...hahhaha

Asliza Abidin said...

wahhh semoga bahagia berkekalan buat sahabtku ini...sy tumpang gembira awak gembira:)