LOVE

LOVE
LOVE

Tuesday, June 12, 2012

Malam yg hilang

Tadi betul2 haru.... buka2 mata jam 6.20 pagi ada 5 miscall dan 3 message. dlam sejarah aku tidur mati sehingga tak sedar apa yang terjadi di sekeliling.

Malam tadi... lepas makan dan borak2 dengan abs n kak emy keadaanya masih lagi relaks...langsung xrasa penat atau lesu. sempat lagi tanya abs dan kak emi sokong team mana utk Euro kali ni. dan dengan konpidennya bgtau kat diorg yg aku sokong German... pastu abs tanya sapa pemain German,fizah.... sengih2 je dan terus terang cakap sebab buah hati sokong German, so follo je... nampak sangat buta sukan...hahaha.

Pastu xpasti master chef yg tgk aku....atau aku tgk diorg, yg pasti keadaan sungguh blur masa tu... tau tau kak emi n abs balik umah... aku pas kan tv kat diorg, masuk bilik, tutup lampu n tido....

Sekian sampai ke pagi.... yg lain2 yg berlaku sungguh la xkeluar dr ingatan...

Nikmat betul tidur itu!!!

No comments: