LOVE

LOVE
LOVE

Tuesday, January 4, 2011

Hari Pertama

Hari pertama masuk sekolah...
Tak Pandai membaca mengira
Tetapi cikgu begitu tabah
Mengajar kami sungguh

Berkat kesabaran guru bijaksana
Memberi pelbagai petunjuk
Hari demi hari kami pun mengerti
Pelajaran nilainya tinggi.....

Hehehe... ingat lagi lagu ni budak2 sekolah rendah aku nyanyi masa hari guru... aku nyanyi??? ish... gadis2 ayu mcm aku mana ada nyanyi2 atas pentas ni.... kontrol ayu ma... (tu dia dr kecik pandai kontrol ayu dah)

Semalam, my 1st day attend master class... Corporate Communication... why i choose corp com??? im not choose this course, this course choose me... hahahha..... betul... xcaya sudah :P

Belajar komunikasi dengan org, blajar komunikasi dengan orang yg bukan orang, blajar baca2 body language orang...hehehhe.... main2 banyak ni

so lepas ni.... korang punye jelingan mata pun aku boleh baca tau.... tapi kalau korang kenyit mata...errrr..... pun aku boleh baca jugak :)

No comments: